۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
A+
A-
در مقایسه با سال گذشته:
کاهش 87 درصدی تماس‌های مرکز ارتباط با مشتریان آبفا البرز در روز پایانی سال1402
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش 87 درصدی تماس های مردمی با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز(سامانه 122) در روز پایانی سال 1402 و در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
نامداری در این خصوص گفت:طی روز پایانی سال 1401، تعداد یکهزار و231 تماس قطعی آب در سامانه 122 آبفا البرز ثبت شد که با توجه به کاهش تعداد تماس های روز پایانی سال 1402 به 145 مورد، شاهد کاهش 87 درصدی گزارشات مردمی در این خصوص هستیم.
وی افزود: علیرغم افزایش مصرف آب در ساعات پایانی سال که مشابه میزان مصرف پیک تابستان است، با همت و تلاش پرسنل شرکت آبفا البرز به ویژه کارکنان حوزه بهره برداری و توسعه آب، برای اولین بار طی بیست سال اخیر، مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(122) فاقد تماس و گزارشات مردمی در خصوص افت فشار یا قطع جریان آب گسترده و منطقه ای ناشی از عدم تامین آب در شبکه توزیع بود.
مدیرعامل آبفا البرز گفت: تماس های دریافتی مرکز پاسخگویی 122 شرکت آبفا البرز در روز پایانی سال صرفا" از سوی مشترکینی بوده که در طبقات سوم به بالا و فاقد پمپ آب و مخزن ذخیره استاندارد توصیه شده از سوی کارشناسان شرکت آبفا البرز در مجمتع های مسکونی خود بوده اند.
وی در خاتمه ضمن تشکر از همراهی مردم به جهت مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال تصریح کرد: این مهم نشان از اثر گذاری اقدامات صورت پذیرفته در حوزه عملیاتی شرکت طی یکسال گذشته و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب بوده و امیدواریم تنش آبی پیش رو در سال 1403 را به بهترین نحو ممکن سپری تا رضایت حداکثری مشترکین حاصل شود.

تاریخ:
1403/01/02
تعداد بازدید:
261
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal