۱۴۰۴ جمعه ۵ مهر
A+
A-
سامانه فواد 128 ؛ حریم خصوصی شهروندان در صدر اولویت‌ها
محسن صادقی مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آبفا استان البرز اطمینان داد که اطلاعات شهروندان در سامانه “فواد” کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و شکایات بدون افشای هویت افراد پیگیری می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز، صادقی گفت: برای جلوگیری از تماس‌های بی‌مورد و مدیریت بهتر، در ابتدای ورود به سامانه، احراز هویت با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه انجام می‌شود.
وی افزود: پس از ثبت شکایت در سامانه “فواد”، به شهروند یک کد رهگیری اختصاصی ارائه می‌شود که از طریق آن می‌تواند روند پیگیری شکایت خود را دنبال کند.
مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت آبفا استان البرز گفت: نکته حائز اهمیت و خط قرمز سامانه “فواد”، حفظ کامل اطلاعات هویتی شاکی است.
شکایات ثبت شده در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه، بدون ذکر نام و مشخصات شهروند ارسال می‌شود و صرفاً به عنوان “شکایت شهروند” ثبت می‌گردد.
صادقی افزود: تنها مرکز بازرسی سازمان اداری و استخدامی به اطلاعات شهروندان دسترسی خواهد داشت، آن هم صرفاً برای تماس با شاکی و پیگیری روند رسیدگی به شکایت.
صادقی گفت: در کنار سامانه “فواد”، سامانه 122 آبفا و 111 بازرسی دولت نیز در حال توسعه است تا شهروندان بتوانند از طریق آن نیز به ثبت و پیگیری شکایات خود بپردازند، با این تضمین که اطلاعات آنها به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت.
تاریخ:
1404/06/25
تعداد بازدید:
59
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal